Op naar australie

18 oktober 2017 - Sydney, Australië

Mijn laatste dagen dat ik in Bali was ben ik naar kuta terug gegaan, naar het hostel waar ik de eerste week verbleef. Het was erg gezellig om iedereen daar weer terug te zien, want veel andere die er de eerste week ook waren, kwamen die dagen ook weer terug naar kuta. Zij waren namelijk ook tussendoor nog naar andere plekken geweest. We hebben die dagen vooral op het strand doorgebracht en gesurfd. Dat was super leuk met z'n alle. Mijn laatste avond in kuta, was er toevallig net als mijn eerste avond een bbq in het hostel. Ook dat was een perfecte afsluiting van mijn dagen daar. De volgende dag ben ik naar het vliegveld gegaan om oma, mama en René op te halen. Zij waren namelijk net geland en ik ging mijn laatste drie dagen met hun doorbrengen in Sukawatti. We hebben nog heel veel gedaan die laatste dagen, we zijn naar de olifantengrot geweest en hebben nog wat rond gelopen in Ubud op de markt. Het was waren twee volle dagen, maar ik vond het wel heel leuk om dit nog even te kunnen doen met oma, mama en René. De laatste dag hebben we op het strand dichtbij het vliegtuig wat gegeten en nog een duik genomen. Daarna was het tijd om mijn vlucht te gaan halen.

Toen ik op het vliegveld aankwam begon de ellende, de mevrouw bij het inchecken vertelde me dat mijn vlucht 2 uur vertraagd was en ik bedacht me toen dat ik maar 2 uur overstaptijd had. Dus ik ging waarschijnlijk mijn vlucht in Kuala lumpur missen. Ik ben toch maar gewoon gaan wachten op mijn vlucht en hij vertrok inderdaad twee uur later. Het stuk naar Kuala lumpur viel nog wel mee, ik zat in mijn eentje op drie stoelen en dat was heel comfortabel. Maar tegen de tijd dat we eindelijk in Kuala lumpur waren  was mijn vlucht naar Sydney al weg. Ik moest toen opzoek met nog heel veel mensen naar een service balie waar ze me een nieuwe boardingpass konden geven. Toen ik daar was en een nieuwe vlucht had geregeld voor de volgende ochtend, moest ik weer terug door de douane om mijn tas te vinden, maar toen ik bij de bagageband kwam was mijn tas nergens te vinden. Dus ik moest weer naar een servicebalie om te vragen of ze mijn tas hadden gevonden. Uiteindelijk was er iemand die mijn tas had gevonden, dus ik was erg opgelucht.  Maar tien moest ik nog naar een hotel om te overnachten. Nouja ik had nog 1 uur slapen voor ik weer opgehaald werd om terug te gaan naar het vliegveld. Ze kwamen me om 6:00 weer ophalen, maar omdat ik maar 1 uur kon slapen had ik me bijna verslapen. Ik sliep door 4 wekkers heen, maar schrok net optijd wakker. De vliegreis was ook verschrikkelijk, ik kon niet slapen en ik was super misselijk. Het was een hele lange vlucht en er kwam geen eind aan. Maar ik ben eindelijk aangekomen in Sydney! :)